Jak możemy Ci pomóc?

W przypadku jakichkolwiek pytań lub niejasności prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta - nasi konsultanci chętnie odpowiedzą na wszystkie pytania:

• telefon: +48 601 900 967

• e-mail: sklep@pieknowdomu.pl

Zamówienie może być złożone:

• online - bezpośrednio w sklepie internetowym Pieknowdomu.pl,

• mailowo - wysyłając zamówienie na adres: sklep@pieknowdomu.pl,

Poszukiwany produkt możesz znaleźć na dwa sposoby:

• korzystając z nawigacji (górnego menu podzielonego na kategorie)

oraz z wyszukiwarki, dzięki której z łatwością znajdziesz to, czego szukasz. Dla Twojej wygody, przy wpisaniu nazwy produktu (np. filiżanka) wyszukiwarka automatycznie wyświetli proponowane wyniki wyszukiwania.

Ponadto z poziomu strony kategorii jak i wyszukiwarki możesz skorzystać z filtrów, które zawężą zakres poszukiwań.

Aby dodać produkt do koszyka należy przejść na jego kartę (poprzez kliknięcie na interesujący Cię produkt), a następnie kliknąć "Dodaj do koszyka".

Aby zamówić produkty dodane do koszyka należy wybrać ikonę koszyka (prawy górny narożnik), a następnie kliknąć "Zamówienie" - z tego poziomu bezpośrednio przejdziesz do składania zamówienia.

Jeżeli posiadasz kod rabatowy wybierz "Do koszyka" - wówczas będziesz mieć możliwość wpisania kodu.

Wszystkie faktury/paragony przesyłamy na adres e-mail podany przez Ciebie podczas składania zamówienia.

Poczekaj chwilę. Jeżeli po dłuższym czasie nadal go nie ma sprawdź katalog SPAM lub oferty. Jeżeli i tam nie znajdziesz od nas wiadomości - skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta (+48 601 900 967, sklep@pieknowdomu.pl).

Zarejestruj się w sklepie Pieknowdomu.pl - proces rejestracji zajmie Ci zaledwie kilka minut, a dzięki temu:

zapamiętamy produkty, które dodałeś do koszyka,

automatycznie wprowadzimy podane przez Ciebie dane teleadresowe niezbędne do finalizacji zamówienia,

będziesz mógł dodawać opinie o produktach oferowanych w naszym sklepie,

jeżeli się zgodzisz, to będziemy przesyłać Ci bezpłatnie informacje o naszych nowościach oraz promocjach.


Zamówienia o wartości od 299,00 zł:

Ubezpieczona przesyłka kurierska - bezpłatnie

Dostawa do Paczkomatu InPost - bezpłatnie

Odbiór osobisty w Gnieźnie - bezpłatnie. (Możliwy tylko dla zamówień przedpłaconych. Brak możliwości płatności przy odbiorze.)

Zamówienia o wartości do 299,00 zł:

Ubezpieczona przesyłka kurierska (przedpłata) - 16,99 zł

Ubezpieczona przesyłka kurierska (pobranie) - 20,99 zł

Dostawa do Paczkomatu InPost - 12,95 zł

Oczywiście. Należy to uwzględnić podczas finalizacji zamówienia, wybierając w kroku numer 2 ("Dane zamawiającego") opcję "chcę podać inny adres wysyłki".

Tak, istnieje taka możliwość. Odbioru dokonuje się sklepie firmowym pod adresem: ul. Roosevelta 116a, 62-200 Gniezno w dni robocze, w godzinach od 10:00 - 19:00.

Twoje zamówienie zostanie wysłane w ciągu 24 godzin od momentu zaksięgowania płatności.

Dokładamy wszelkich starań, aby właściwie zabezpieczyć zamówiony przez Ciebie towar. Dlatego po kontroli jakości zamówiony przez Ciebie towar zostaje zabezpieczony folią bąbelkową, zapakowany w karton z wypełnieniem, a następnie ponownie zawinięty w folię bąbelkową oraz czarną folię typu stretch.

Nasze produkty dostarczamy tylko na terenie Polski. Jeżeli mieszkasz w innym kraju, pamiętaj, żeby wskazać adres dostawy w Polsce.




Zwrotowi podlegają przedmioty nieużywane, dla których chęć zwrotu wyrażono w ciągu 365 dni od daty otrzymania przesyłki. Aby dokonać zwrotu:

pobierz i wypełnij formularz zwrotu. Wypełniony i podpisany wyślij (wystarczy skan lub zdjęcie podpisanego formularza) pocztą elektroniczną na adres sklep@pieknowdomu.pl,

• po zarejestrowaniu zwrotu otrzymasz od nas numer - opisz nim paczkę,

• spakuj produkty, które chcesz zwrócić (wypełnione w formularzu zwrotu) i odeślij na adres podany w formularzu. Do paczki włóż oryginał formularza zwrotu.

Po otrzymaniu Twoje przesyłki i sprawdzeniu zawartości, należność zwrócimy Ci formą płatności, za pomocą której zostało opłacone zamówienie (lub przelewem bankowym na podane w formularzu zwrotu dane konta - jeśli zamówienie była opłacone przez Ciebie za pobraniem) w ciągu 14 dni od otrzymania zwrotnej przesyłki.

Towar nie podlega wymianie - można jedynie dokonać zwrotu i złożyć zamówienie ponownie na inny towar lub ten sam w innym kolorze/rozmiarze.


Ze względu na wrażliwość części naszego asortymentu (szkło, porcelana), może się zdarzyć, że produkty dotrą do Ciebie częściowo uszkodzone. Wszystkie produkty wysyłane przez nas są bez uszkodzeń, fabrycznie nowe i w oryginalnych opakowaniach (o ile takie występuje), dodatkowo zabezpieczone wewnątrz na czas wysyłki. W trakcie transportu może jednak nastąpić nieprzewidziana sytuacja i czasem - uszkodzenie zawartości paczki. Są to rzadkie przypadki, ale zdarzają się. Spokojnie - każdy uszkodzony produkt wyślemy do Ciebie ponownie - na pewno nie zostawimy Cię z problemem. Co zrobić w takim przypadku?

• Przede wszystkim - przy odbiorze paczki sprawdź jej zawartość w obecności kuriera. Każdy kurier ma obowiązek poczekać, aż sprawdzisz zawartość przesyłki i jej stan.

• Po stwierdzeniu uszkodzeń jakiegokolwiek produktu w obecności kuriera, spisz z kurierem tzw. "protokół szkody" - każdy kurier ma przy sobie odpowiednie formularze. Po spisaniu protokołu wyślij jego skan / zdjęcie pocztą elektroniczną na adres: sklep@pieknowdomu.pl. W treści wiadomości zawrzyj: numer zamówienia lub imię i nazwisko zamawiającego oraz opis, jakie produkty uległy uszkodzeniu.

Po otrzymaniu takiej wiadomości jak najszybciej skontaktujemy się z Tobą, aby uzgodnić termin dosłania uszkodzonych produktów.

    • W przypadku stwierdzenia uszkodzenia po odjeździe kuriera prosimy o wiadomość na adres sklep@pieknowdomu.pl. W treści prosimy zawrzeć:

    • - numer zamówienia lub imię i nazwisko zamawiającego lub numer paragonu/faktury,
    • - opis, jakie produkty uległy uszkodzeniu i w jakiej ilości,
    • - idealnie będzie, jeśli załączysz zdjęcia uszkodzonego towaru.

    Po otrzymaniu takiej wiadomości jak najszybciej skontaktujemy się z Tobą, by uzgodnić ponowną wysyłkę produktów.

Po zgłoszeniu reklamacji otrzymasz od Biura Obsługi Klienta informację, co należy zrobić ze zniszczonym przedmiotem.

Nie. Zgłoś swoją reklamację, a my na podstawie przesłanych przez Ciebie danych doślemy nowy element.

Po otworzeniu, a następnie zamknięciu skrytki, na ekranie paczkomatu możesz wybrać opcję "Mam uwagi do paczki". Ta opcja pozwoli Ci na złożenie reklamacji.