Wysyłka

Wysyłka

UBEZPIECZONA PRZESYŁKA KURIERSKA OD 9,90 ZŁ

Dołożymy wszelki starań, by Twoje zamówienie dotarło do Ciebie jak najszybciej. Kompletacja odbywa się w bieżącym lub kolejnym dniu roboczym (zależnie od pory złożenia zamówienia).

Zamówienia wysyłamy renomowaną, sprawdzoną firmą kurierską Fedex. Dostawa realizowana jest w następnym dniu roboczym (np. wysyłka we wtorek, dostawa w środę). Aby zapewnić bezpieczną dostawę zakupionych przez Ciebie produktów, ubezpieczamy wszystkie przesyłki do kwoty wartości zamówienia.

 

Koszty wysyłki

DLA ZAMÓWIEŃ O WARTOŚCI POWYŻEJ 200 ZŁ POKRYWAMY KOSZTY WYSYŁKI !

 

Zamówienia o wartości do 40,00 zł:
Ubezpieczona przesyłka kurierska (Fedex) - 12,90 zł
Odbiór osobisty w Gnieźnie - bezpłatnie

Zamówienia o wartości od 40,01 zł do 199,99 zł:
Ubezpieczona przesyłka kurierska (Fedex) - 9,90 zł
Odbiór osobisty w Gnieźnie - bezpłatnie

Zamówienia o wartości od 200,00 zł:
Ubezpieczona przesyłka kurierska (Fedex) - bezpłatnie
Odbiór osobisty w Gnieźnie - bezpłatnie

 

Bezstresowy zwrot do 30 dni od zakupu

Wszystkie zakupione u nas przedmioty możesz bez problemu zwrócić w terminie 30 dni od daty dokonania zakupu - wszystko zgodnie z naszym Regulaminem.

 

Sprawdź paczkę w obecności kuriera!

Ze względu na wrażliwość części naszego asortymentu (szkło, porcelana), może się zdarzyć, że produkty dotrą do Ciebie częściowo uszkodzone. Wszystkie produkty wysyłane przez nas są bez uszkodzeń, fabrycznie nowe i w oryginalnych opakowaniach (o ile takie występuje), dodatkowo wzmocnione wewnątrz na czas wysyłki. W trakcie transportu może jednak nastąpić nieprzewidziana sytuacja i czasem - uszkodzenie wnętrza paczki. Są to rzadkie przypadki, ale zdarzają się. Spokojnie - każdy uszkodzony produkt wyślemy do Ciebie ponownie - na pewno nie zostawimy Cię z problemem. Co zrobić w takim przypadku ?

Przede wszystkim - przy odbiorze paczki sprawdź jej zawartość w obecności kuriera. Każdy kurier ma obowiązek poczekać, aż sprawdzisz zawartość przesyłki i jej stan.

Po stwierdzeniu uszkodzeń jakiegokolwiek produktu w obecności kuriera, spisz z kurierem tzw. "protokół szkody" - każdy kurier ma przy sobie odpowiednie formularze. Po spisaniu protokołu prosimy o jego przesłanie (skan / zdjęcie) pocztą elektroniczną na adres sklep@pieknowdomu.pl. W treści wiadomości prosimy zawrzeć: numer zamówienia lub imię i nazwisko zamawiającego oraz opis, jakie produkty uległy uszkodzeniu. Po otrzymaniu takiej wiadomości jak najszybciej skontaktujemy się z Tobą, aby uzgodnić termin dosłania uszkodzonych produktów.

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia po odjeździe kuriera prosimy o wiadomość na adres sklep@pieknowdomu.pl. W treści prosimy zawrzeć: numer zamówienia lub imię i nazwisko zamawiającego oraz opis, jakie produkty uległy uszkodzeniu. Idealnie będzie, jeśli załączysz zdjęcia uszkodzonego towaru. Po otrzymaniu takiej wiadomości jak najszybciej skontaktujemy się z Tobą, by uzgodnić ponowną wysyłkę uszkodzonych produktów.

 

Zobacz, jak zapakujemy Twoje zamówienie

1. Kontrola jakości produktów

2. Zabezpieczenie produktu folią bąbelkową

3. Dodatkowe zabezpieczenie taśmą

4. Wypełnienie pustych przestrzeni

5. Pakowanie w dodatkowy karton

6. Zabezpieczenie kartonu taśmą

7. Przygotowanie dokumentów (paragon/faktura/inne) i dołożenie ulotek

8. Dodatkowe zabezpieczenie paczki folią bąbelkową i taśmą

9. Oklejenie kartonu czarną folią

10. Oznaczenie przesyłki taśmą z logo sklepu

11. Naklejenie oznaczeń i listu przewozowego

12. Przekazanie przesyłki do doręczenia

ZAMÓWIENIA TELEFONICZNE
Pon.Pt.: 8.00 - 16:00

+48 601 900 967

Zapisz się do newslettera

odbierz rabat 10% na pierwsze zakupy!